Esrass21 Ben doğum sonrası 2 numara molfix 200 ad kullandım sonrasında baya turco stoklamıştım onları kullanıyorum hala şuan 3.5 aylık 7 kg 3 numara turco kullanıyorum bez tüketiminin fazla olduğu zamanlarda bu ekonomide ucuz bez kullanmak süper birşey ikiside pişik vs yapmadı turcolar bitince Migros ve bin bezlerinden az adetli alıp denemek istiyorum molfix 2 nodan sonrası turcoya benziyor 1 ve 2 noları çok güzel 👌