efu5325 Kızlar 16+3 deyiz birkaç gündür berrak su gibi akıntım oluyor . Herhangi bir enfeksiyon belirtim ve şikayetim de yok.Nette amniyon sıvısı felan yazıyor endişe ettim aynı durumu yaşayan var mı acaba
turnaolmez efu5325 internette herşey yazıyor bende 16+2 iyim bazen beyaz bazen şeffaf akıntım oluyor normal yani ama yarın doktora gideceğim yine sorarım senin için
Tugceonur efu5325 kontrollenizde amniyon sıvısında bir sorun çıkmadiysa endişe etmeyin akintidir büyük ihtimalle . 33 haftalık oldum 2 inci gebeliğim hala akıntım oluyor hatta arttı bile