Merhaba kızlar
38+5te bebeğime kavuştum 🥰
Sezaryenden korkan biriydim ama acilen sezaryene alındım ve her şey yolunda en önemlisi kızım sağlıklı
Sabah rutin kontrolüme gitmiştim bugüne kadar her şey olması gerektiği gibi ilerliyordu normal doğum planlıyorduk ama farkında olmadan işler biraz değişmiş
Ultrasonda alt kısımda suyun azaldığını gördük gece tuvalete kalktıkça çamaşırımda ıslaklık fazla olduğunu görmüştüm fakat suyun sızacağı hiç aklıma gelmemişti birkaç kontrolden sonra acil doğum kararı almak zorunda kaldık
İlk etapta suni sancı denedik ama ilacın dozunu arttırmaya başlayınca kızımın kalp atışları bozulmaya başladı ve bir anda düşüşe geçti 🥺 riske alamazdık ve acil ameliyata girdim
Epidural anestezi yapıldı ameliyat çok güzel geçti ve kızımın sesi ile dünyalar benim oldu 🥰
Şu anda ikimizde çok iyiyiz 🥰
Korkulacak hiç bir şey yokmuş 😊