Kızlar merhaba ☺️ Ben şuan 23.haftamdayım hala tetanoz aşısı olmadım. Okuldan izin alıp yaptıramadım maalesef. Zaten geçen sene olmuştum aşı o yüzden bir doz olacaktım. Kafama şu takıldı 23 veya 24.haftalarda aşı olabilir miyim yoksa zamanını geçirdim mi acaba 😕