24+0 haftalık gebeyim lütfen yanlış anlaşılmasın bu yüzden direk soracağım ayıp bir şey değil aslında. Dün göğsümü sıkınca biraz sıvı bir şey geldi sanırım ön süt denilen bir şeymiş bugün yine geldi normal deniyor ama bu durumu yaşayan var mı süt için erken değil mi