Arkadaşlar ikili testimi göstereceğim ay sonu doktora . İnternetten baktığım kadarıyla gebe izlem 3 30 -32 haftalık gebelere bakıyormuş . Gideceğim hastahanede gebe izlem 1 ve 2 nin yanında (hipertansiyon , anne hastalıkları ) gibi şeyler yazıyor . Gebe izlem 3 ( sadece hamileler için ) kısma randevu alsam olur mu ? Bu konuda bi bilgim yok aydınlatırsanız sevinirim