Betul0707 Kızlar merhaba ikiz oğullarım olacak isim önerisi alabilir miyim ? Benzer isim olsun istiyoruz
mor_menekse1 Betul0707 bnde ikiz kızlarım oldu eger erkek olsaydı Yusuf ve Bünyamin koyacaktım 2. ye inşAllah ❤️ Saglıkla dogsun
tugbacns Betul0707 benim ikizlerimden biri büyük ihtimalle kız. Eğer iki erkek olsaydı Göktuğ-Gökalp diye düşünmüştüm ☺️
Betul0707 Sinemmkaya çok teşekkür ederim canım evet bizde bu isimleri düşünmüştük ama hâlâ karar veremedik 😕 eşim Aras-Uras ta ısrarcı sizce nasıl
Betul0707 tugbacns yaa diğeri daha göstermedi mi cinsiyeti? Benimkilere de biri erkek biri erkek gibi dediler başta sonra 2 si de erkek dediler ama benim içime hep biri kız biri erkek doğuyordu ☺️