öncelikle herkese merhabalar fikirlerinize ve başınıza geldiyse tavsiyelerinize ihtiyacım var sevgili anneler. bugün bikaç sikayetim olduğu için nst ye girdim ve vajinal muayene olmak zorunda kaldım. şükür bunlarda bir sorun çıkmadı fakat doktorum bebeğin ultrasonda karın çevresinin haftasına göre küçük olduğunu 2 hafta geriden geldiğini eğer bu fark açılırsa da erken doğum olabileceğini söyledi. bebegim şuan 1740 gr. başına böyle bir durum gelen var mı? doğuma kadar nasıl bir süreç izlediniz yada aradaki farkı kapamak için neler yaptınız?