Merhaba kızlar nerdeyse 32 haftalık olduk ve 1 haftadır mashAllah bebeğimin hareketleri çok iyidi ama bugün sabah 7′den beri hiç hissetmemiştim.
Tatlı şeyler yiyip içip soluma yattım gene tık yoktu, emin değilim ama sanki derinden 1 2 kere hafif hissetmiştim. İçim rahat etmedi doktoruma yazdım, o da beni aradı ve içim rahat etmesi için takipli olduğum özel hastaneye gitmeme söyledi.
Allah razı olsun çok güzel ilgilendi 10dk da aradı.
NST’de sancı çıkmadı, bebeğin kalp atışıda iyidi çok şükur🤲 ama hâlâ bişey hissetmiyorum 🤦 hemşire bebek 6 7 kere oynadığını söyledi ama ben bişey hissetmiyorum böyle olanlar oldumu?
Salı günü randevum var tekrar çalışamaz rapor almak için. Ama şimdi bebeğin hareketlerini hissetmeyince nasıl takip edeceğim hareketlerini😀