findiklibadem Kızlar aranızda buna çare bulan var mı , genel anestezi ile sezeryan oldum çok kötü öksürük kaldı çok beter acı veriyor öksürmek lütfen birisi şöyle yaptım filan desin, daha doktor görüşmesine gitmedim o yüzden ona da soramadım
incitanesi_ findiklibadem canım o öksürük biraz geçmiyor ama bana hemsire Bi yöntem söyledi sağ olsun çok rahatladım. Yastığı ql duvara bastır kendini karnını sert olsun o şekilde öksür. Ben dua etmiştim hemşireye
Nisa04 findiklibadem ben günde 4 litre su iciyordum oksurucegimi hissedeceğim an şişeyi kafama dikiyordum.simdi düşünüyorum da 4 lt nasıl içmişim😂
findiklibadem fatmaa37demi5 başka yöntemi var mı acaba korkuyorum dokunmaya bile sürekli sıcak şeyler içmeye çalışıyorum pastil filan alıyorum mecburen ama etki etmiyor sanki
incitanesi_ findiklibadem vücuduna bağlı canım benim Bi on gün net sürdü oksurdukce ilaç kokusu geliyordu
fatmaa37demi5 findiklibadem yani başka yapacak bir şey yok canım. Derin derin nefes aliyordum bide ben öksürük gelince. Ağızdan nefes al ver
findiklibadem Nisa04 genelde yatarken oluyor ve su içmekte zor doğrulmak zor oldugu icin yoksa bende ayaktayken iciyorum da yatarken en cok yatarken geliyor