ssla1_ Arkadaşlar selam , İstanbul’a yeni taşındık 7 haftalık hamileyim medicanaya gidiyordum ama bi devlettede dosya açtırmak istiyorum neresi iyi nereye gidebilirim devlet hastanesinde kadın doğum için Avrupa yakasında yardımcı olursanız sevinirim💖
annesinin_alparslani ssla1_ bende medicine gidiyordum 38+5teyiz doğuma devlete gidicem özelin doğum ücreti tuzlu biraz. Ya Bağcılar ya bahçelievler devlete gidicem yakın onlar var doktor kime denk gelirse heralde devlette doğum 😏
ssla1_ annesinin_alparslani tahliler falan çok para tutuyor özel de siz hep medicanayımı gittiniz şuana kadar