Mskya Selam anneleeerr, ilk gebeligim ve genital bölgemde sigille karşılaştım. Dr. bisey yapamayız sezaryen olacak dedi, böyle bir sey tecrübe eden var mi?
Aybuke2639 Merhaba canım benim tip 52 tip 53 virüsüm var yani o siğillerin en ileri derecesi bendeki o yüzden bebeğe bulaşır diye sezeryan olucam normal doğumda bebeğe bulaştığı için sezeryan demiştir doktorun simir testi yaptırmanı tavsiye ederim kesin ve net sonuç için ben o şekilde öğrendim…