Hed1203 Bende paket almıyordum ama eşim evde yokken 2 3 tane içiyordum. Akşam eşim gelince ondan 1 2 fırt çekiyordum. Güya vicdanımı rahatlatiyordum yakıp içmiyorum diye. 22.haftaya kadar böyle devam etti. Sonra bebeğimin hareketlerini hissettim ve dedim ki ona bunu yapamam. İsteyerek bilerek hamile kaldım. Sonra 1 hafta içerisinde azaltarak bıraktım. Ha canım istemiyor mu arada istiyor ama yakıp içmeyi hiç düşünmedim. Çünkü devamı gelecek biliyorum. Bende bana sigarayı hatırlatan şeylerden uzak durdum,hala da duruyorum. Örneğin türk kahvesi. İçmiyorum aylardır. Annemlerde evin içerisinde sigara içiliyor diye annemlere gitmedim,onları davet ettim. Sakız,kuruyemiş,soda bunları aşırı faydası oldu bana. Yani isteyince oluyor kısacası. Şuan 32.haftaya gireceğiz,tek duamdı sigara bırakmak. Şükürler olsun..