Yenianne098 ilk gebelıkse hıssetmenız zor ya ancak ufak kıpırdamaları 20 den sonra hıssetmeye baslarsınız yanu yanlIs anlamayın heves kırmak degıl derdım ama bende sızın gıbıydım acaba kıpırdadımı dıye etrafımda cok gulen oldu bana doktoruma sordugumda 20 den sonra yavas yavas hıssedılır 2. Gebelik olanlar erkem hıssetmeye baslar demıstı 🤗