Karamm Ecrindemet canim aynıymışız seninle . Ya benim çok fazla bel ağrım var acaba sende durumlar nasıl merak ettim sorayim dedim aynı olduğumuz için 🤗 birde 2 gündür baskı gbi bişey hissediyorum
Yagmurakks Patlıcan olduk 🍆💑🍼 Prensesimle 💜 biran önce doğsaydi allahım yaaaa 😁 ben de dogururmuyum acba😁😚
Ecrindemet Karamm o bel agrisi beni oldurecek 😑 baski mi bilmiyorum ama asagida hareket ettigi cok oluyor 😊
Aslesila kubrarsln seninle aynıyız cnm bende 21+1 oldum bugün bebişinin cinsiyeti ne benm oğlum olacak nasipse