Snm123 Kızlar 19 hafta 3gün hamileyim usg de bebeğimin suyunun sınıra yakın olduğunu 7cm olduğunu 8ve üstü fazla diyoruz dedi doktorum şeker yüklemesi yapıldı normal çıktı ayrıntılıya gideceğim ama korkuyorum bu durumu yaşayan var mı
Busratmn Snm123 22. Haftada detaylı ultrasonda sıvı fazla denildi 28. Hafta olduk hala fazla ama bebekte organlarında vs sıkıntı yok. Sadece karnım çok gergin hareketimi kısıtlıyor patlıcak gibi hissediyorum kendimi
Snm123 Busratmn yaa benim 17.hafta sınırda dediler 19da gittim hala öyleydi haftam küçük daha büyüdükçe iyice artar diye korkuyorum bende birde midesinde falan bir sorun olur diye daha ayrıntılıya da girmedik