Glfmklync ananas ben de yedim, hatta faydalı da ama ananas her zaman belli bir miktarda tüketilecek bir meyve malum şekerinden ötürü, 1 dilim.. bir yuvarlak dilim işte.. ben heön çok severim hem de zaten benim diyetisyenim de diyetine eklemişti o zamanlarda okspardan kelli epeyce ödemin de vardı nitekim.. zaten pek de severim :))