Yildizparlak bebekler annelerini doğduğu gibi hisseder ve görür o yüzden ten teması çok önemli kavrama denilen şey ise 2-3 ay sonra başlar yani bence babasını bilşr görür tanır güler ama anne her daim onunla melekler ise 40 a kadar bebekle kötülüklerden korur ben öyle biliyorum şahsen ve bebeği melekler elbette görür koruyucusu oldukları için bazen kendilerinin gülme nedeni refleks de olabilşr melekleri görüyor da olabilir batıl olabilşr ama bunun kötü bi tarafı yok ne güzel Meleklerimşzi melekler koruyor batıl olsa da güzel bii inanç