Dlrcem cnm seni korkutmak istemem ama aynı durumu dün yaşadım ben ve kontrole geldim bel ağrısı ve kasılmalar geçmeyince ben doğum sancısı sandım sabaha kadar suyumun yada nişanımın gelmesini bekledim ama sabah çok arttı ağrılar normal doğum sancısı gibi değildi sürekli kısa süreli sancılar oluyordu doktor nstye bağladı ve kalp atışları çok zayıftı kızım kakasını yutmuş acil sezeryana alındım şuan yoğun bakımda bir hafta kalıcak sağlığı yerinde çok şükür ama antibiyotik tedaviye başladıkları için yoğun bakımdan çıkaramıyorlar bence doktoruna bildir gidebiliyorsan hastaneye git aynı durumu yaşıycaz diye bir durum yok tabiki ama tedbirini al bence