Daha 17 haftalığım ama bittim resmen 30 haftalarda napıcam bilmiyorum…Ben de öğretmenim. Doğum sonrası rahat etmek için planlı bir gebelik gerçekleştirdim ama bu kadar nokta atışını ben bile beklemiyordum :)
Tam sömestr bitecek ikinci dönem başlayacak ben de 32. haftama gircem. Hazirana kadar doğum iznim. Haziranda rapor alırım zaten gerisi yaz tatili. 32. Haftadan sonra 7 aylık izin hakkım olacak.