Kizilicee Hashastanesi doğum yapmadim henuz ama dicleye gidiyorum sabire hanima buraya bende yorum yapimda yapanlar varsa okiim. Genesis icin leş dediler, batiya eh diyorlar memorial icin bisi duymadim daha.
Ssmerve10 Kizilicee Genesis için neden leş dediler acaba bilginiz var mı hijyen olarak mi çalışanlar olarak mı
Elo211 Kizilicee ben genesise gidiyorum da ne konuda leş acaba bilmediğim bisey varsa bilmek isterim sağlık sonuçta
Hashastanesi Ben melek hanıma gidiyorum tayinimiz çıktı son haftalar olunca çok da doktor hastane degistirmeyelim diye memorial da kaldık
melekarya Ceren67 en son muayene ücretlerine zam yaptılar ameliyata da zam yapmışlardır daha fazla olabilir
Kizilicee Elo211 Ssmerve10 her ikiside cok kalabalık diger hastanelere gore uygun oldugu icin herkes orada ben bowerde calisiyordum saglik calisaniyim oradanda is teklifi almistim ama daha önce calisan arkadaslarim asla onermediler