elifffff1601 aynı odada ıkızler ayırtmamak lazım canım ılerde mesela uyanma oda degısır oburu uyanmasın diye ama baştan hep aynı tutmayı hatta mümkünse kımseyı cok yanına sokmayı düşünmüyorum zaten 2/2,5 aydan sonra yere yorgan yay at üstüne sağa sola cevır yerden güç alsın zamanları baslıyor kartlar var zeka ıcın onlardan koyup zaman geçiyor canım