isimsiz34 Teyzeleri burada 13. Haftada şimdi 16 olduk ama doktor randevuma daha iki hafta var meraktan ölüyorım anlayanlar cinsiyet tahmini yapabilir mi acaba?
isimsiz34 Mommyy0708 ayyy çok teşekkür ederim kız istiyorum tabi erkek olursa da üzülmem ama çok mutlu oldum 🥰
Mommyy0708 isimsiz34 hayırlısı olsun öncelikle ama ben de kız istiyordumm başından beri 😅🌸 ben tam kız annesi gibi hissediyorum kendimi, belkide kızımız olacağı için kıza böyle yakın hissediyoruzdur 😉♥️
isimsiz34 Mommyy0708 ayyyyyy inşallahhh belki de dediğiniz gibi o his otomatikman geliyordur. İnşallah siz de yavrunuzu sağlıklı, hayırlı bir şekilde kucağınıza alırsınız 🥰