7+5 haftalık hamileyim bebeğim 13.3 mm dedi doktor 15 cm altında olduğu için 9 ay göbekten vurmak için kan sulandırıcı iğne verdi 3 hafta sonra kontrole çağırdı 36 cm olması gerekiyor dedi eğer dediği gibi olmazsa ne olur bu iğne işe yarar mı böyle bi durum başına gelen var mı???