Yonca_trk aynen çoğu isim anlamsız zaten burada yazıyorlar ama kimseyi kırmamak ıcın söylemiyorum 🥹 kuranda geçiyor diye koyuyorlar ama anlamı olmayan ya da cidden kötü anlamı olan seyler var. Türkçede bağlaç gibi olan seyler mesela -da -gibi Arapça diye iyi sanıyoruz ama değil. Teşekkürler valla güzel bir paylaşım olmuş