Mucizeler aa gerçektenmi bana çok ilgili iyi davranıyor benim zaten mecburi sezeryan olduğu içinmi bilemedim bide ilk bebeğimi dekolmandan kaybettim 36 haftalık bunda en baştan beri ona gidiyorum herşeyimi biliyor biraz riskli gebelik olduğunu falan Biliyor ondan hiç doktor değiştirmek istmedim ama fiyatları işte çok yüksek her seferinde yazdığı ilaçlarda çok pahalı oluyor valla ne yapıcam hiç bilemiyorum önceki bebekten dolayı çok korkuyorum acaba hastane değiştirsemmi bilemedim zaten sezeryan olucak mecbur