Salı günü tam 27 haftalık olacak. Bu ikinci diye sanırım bi türlü o şunu aliim bunu alırım moduna geçemedim. İlk gebelikte çok kullandığım ya da kullanmak isteyip de alamadığım şeyler ilk sırada. Göğüs kalkanı aldım, ilk zamanlar süt fazla oluyor onları sağmak için elektrikli pompa aldım bir de mochi alacağım . Hep de memelere çalışmışım.🤭 arkadaşım oğlunun küçük kıyafetlerini verdi daha da verecek. Kıyafet zaten en basit konular hemen halloluyor ve bebek doğduktan sonra da hem hediye çok geliyor hem kendin de alıyorsun. Bebek arabası çok önemli hem çift yönlü olsun hem yenidoğan da uyumlu olsun hem kabin boy hafif tek elle açılır kapanır olsun deyince bulmak zorlaşıyor. Kızımdan tecrübe ettiğim kadarı ile beşik çok da işe yarayan bişey değil çok para baymaya gerek yok. Kızım 9 aydan sonra yer yatağında benimle aynı odada uyudu çünkü beşikte asla rahat edemedi küçük geldi karyola olmasına rağmen. Doğumdan sonra elimi kolaylayacak şeylere bütçe ayırmayı tercih ediyorum mesela iyi bir robot süpürge🙃 burdan da ilk gebeliği olan arkadaşlara tavsiyem evet kıyafet mevzuları da önemli insan almak istiyor ama bebeğin yediği kar giydiği zarar demişler bütçelerini daha kalıcı şeylere ayırmaları. İşiniz bitince ikinci elden satabilirsiniz bile. Örneğin puset çok gerekli değil ona ayıracağınız bütçeyi daha uzun süre kullanacağınız bebek arabası bütçenize ekleyin. Ya da çocuk odası yapmak inanın ilk zamanlar hiç ihtiyaç olmuyor benim kızım şuan 3.5 yaşında artık kendi zevkleri istekleri var aklı erince beraber seçer oda yaparsınız. Maalesef toplumumuzda gösteriş merakı var ama atladığımız şey çocuğun mutlu bir anneye ihtiyacı var o yüzden hayatınızı kolaylaştıracak ve kendinize zaman ayırmanıza yardımcı olacak şeylere yatırım yapın derim naçizane. Herkes kendi şartları ölçüsünde düşününce çok güzel fikirler ortaya çıkabilir. Herkes sağlıcakla kavuşsun yavrusuna ne diyeyim 🥰🤲🏻