Mryy01 irem01 ayyy böyle gördükçe aşırı seviniyorum hem sizler adına hem kendi adıma doktor banada 1 adet gör deneyebilirsin riski yok dedi inşallah banada nasip olur🙏🏻🥰
irem01 Mryy01 ilk gebeliklerde genellikle düşük durumu çok oluyor ama ikinci sağlıkli şekilde tamamlanıyor sende içini ferah tut sağlıkla kucağına alırsın inşallah bebeğini ❤️
Mryy01 Minikamm kürtajdan hemen sonra devam ettin mi folik aside ben daha başlamadım kürtajdan sonra kullanmaya
Mryy01 Hudeyce bende hiç duymadım kan pıhtılaşmasından boş gebelik olucağını onun testi yapılmadan riskli olmaz mı sizce
Hudeyce Mryy01 benim doktorum öyle söyledi bilemeyeceğim.. ben başladım iğneye test yaptık çıktı zaten şuan devam ediyorum. Ama illa herkeste öyle olacak diye birşey yoktur belki bilemeyeceğim
Vandb Bende bugün 7+3te gebelik boş olduğunu öğrendim. 2. Çocuk için bekliyordum ilk hamileliğimde yaşadığım her belirtiyi yaşadım betam güzel yükseldi kesem çok iyi büyüdü ama oluşmamış 3 ay sonra tekrar denersin dedi hayırlısı