tlnm ay yok artık bebeğe ulaşana kadar içeri ittirmek nedir tabi ki acır canınız ve buna bağlı size kaba konuşup normal doğumunuzu desteklememesi çook saçma olmuş. Normal doğum adı üstünde normal bir süreç dışardan müdahale ne kadar aza inerse o kadar daha çok vücudun kaldırabileceği bir şey, bizler buna göre yaratıldık. Kesinlikle sizi korkutmasını ve böyle yapmasını çok yanlış buldum. Bebeğinize sağlıklıca kavuştuysanız bunları unutun gitsin Derim ama ben, doğumla ilgili zihninizde travma kalmasın. Şimdi nasılsıniz? İkiniz de iyisinizdr umarım ♥️