Annesininportakali53 Hsynmeltm694 hersey gayet güzel gidiyor çok şükür cuma günü randevum var artık gün saymaya başladım 🤭
Tugceonur Hsynmeltm694 çok şükür herşey yolunda maşallah 2 inci gebeliğim çok kg almadigim için rahatım birde gün içerisinde diğer kızımın peşinde koşmaktan gece kafamı koyduğum gibi uyuyorum sadace ara ara yalancı sancılarım başladı Sezaryan günümüzü alicaz haftaya bakalım heycanla bekliyoruz kızımızı
Elibo 9695 canım yatarken her gun duşa giryorum miss gibi uyuyorum tavsıye ederım sırt agrısından öluyordum bende döne döne aglamaya duruyordum
Bebegim_gulay Çok şükür güzel gidiyor, yarın randevum var , 20 Kasım sezeryan günü almıştım bakalım değişen birşey var mı 😊
Hsynmeltm694 Bebegim_gulay hayır o anlamda degıl sezeryan günü vermek ıcın biraz erken degılmı daha 33 haftadayız ya ondan dedim
Bebegim_gulay Hsynmeltm694 bebeğim bana göre biraz iriymis vajinal doğum sorunlu olur dedi bu yüzden sezeryanla alırız dedi
Ozlem_00 Bende 33 haftalığım size önerim çok oturmayın kambur oturuyoruz artık omuz kaslarim çok ağrıyor maalesef bende 4 gün önce gittim hastaneye kilosu gelişimi iyiymiş sezeryan olacağım gün için erken gelecek ayın ortalarında gün veririz dedi duruma göre yani bende mide eksimeleri çok yaşıyorum doktorum gaviscon verdi az da olsa ise yarıyor Kızılay’ın Erzincan sodasini içiyorum hem kasılmalarım olmuyor hemde mideme iyi geliyor fındık badem süt ve tabiki kan ilacımı ihmal etmiyorum bol bol meyve yiyiyorum 12 kilo aldım
Sevim2211 Benimde yorgunlukla geçiyor artık yorulmaya daha müsaitim nefes alışverişini düzgün yapmadığım an nefes nefese kalıyorum. Akşamları da vücudum kaşınıyor o da uyutmuyor. Şimdilik böyleyiz bakalım