Sevilay06 Sahinzeynep Canim ben 21 haftalikken hissettim onda da öyle aman aman değil yani sonraki haftalar daha belirgindi
2Bebek1Anne Sahinzeynep ilk hamileliğimde 20 haftamın sonlarında minik kıpırtılar vardı 28 de artık dısardan net göründü Hamileliğimde 15. Haftamda kıpırtıları gördüm ve asla durmayan bir oğlum var 7/24 haraket halinde muayene esnasında bile durmuyor
Kubrabsyg45 Sahinzeynep ilk gebeliğim benim 16 haftada hissetmeye başladım. Ve 18 de daha da netleşti
Sare_benan Haftada hissettim 26. Haftadayım herşeyimiz normal ama öyle canımı acıtacak yada çok çok hareketli değil normal mi acaba
Imu Sare_benan o haftalarda zaten kıpır kıpır oluyor. Hatta ilk alışana kadar acaba gaz mı bebek mi diyorsun. Ama 30 civarı sivrilecek yer arar. Hele hareketliyse 36 da falan horon tepiyor sanırsın 😂