Kızlar 30 haftalık hamileyim. Son kontrollerimde değerlerim çok düşüktü. Ek vitaminler verildi ve enfeksiyonum da vardı hem vücutta hem idrarda. 3 gün geçmeden grip gibi oldum. Gözlerim durmadan akıyor her yerim özellikle başım çok ağrıyor. Boğazımda ağrıyor ayrıca yanıyor. Ateşlenme yok. Zor nefes alıyorum. Acile gitsem faydası olur mu serum falan yapma ihtimalleri var mı?