Dilaraortacc1 Hanzadebebek rezene ve kimyon al aktardan ama günde 2 3 bardak iç ben faydasını görüyorum her memeyi emzirdikten sonra da gazını çıkar omzuna alıp sirtini tipisla
Limonzeytin Hanzadebebek sab simplex damla kullanın bebeğinize faydasını görürsünz. Ben bi onla çare buldm bebeğimle
CananDuru Hanzadebebek Canım bende dün ebebekten hipp ve humaninin caylarini aldim hipp markasinda resene kimyon anason vs var bu gaz gidermek icin harika. Humanada rezene ve kimyonlu hem sut arttirici hemde gaxbgiderico tavsiye ederim
Dilaraortacc1 PapatiA benim dediğim tohum kimyon rezene de süt artırıyor ya demlenmes lazım ben çok faydasını gordum
PapatiA Dilaraortacc1 ben onu görmedim nasıl kullanılıyor rezene var elimde ama biz normal kimyon atıyorduk
Dilaraortacc1 PapatiA Bu islenmemis olduğu için yemeklerde kullandığımız kimyondan daha etkili aktardan al bi 10 tllik alsan 1 ay rahat yeter sana 1 çay kaşığı bundan 1 çay kaşığı da rezene günde 3 bardağa kadar icilebiliyor