nursomyurek Merhaba arkadaşlar. Kız bebekte ve ya erkek bebekte gebelikte en belirgin şeyler nedir? Kız bebekte bulantı cok olur erkek bebekte daha rahat geçirirsin falan diyorlar vs. Sizde neler oldu 🥰
Tubatgn nursomyurek Bunların hepsi hurafe bulantım çoktu kusmaktan 8 kilo verdim, belin ağrıyor, güzelliğin gitmiş, çok ekşi yiyorsun kızın olur dediler. Sonuç oğlum oluyor 🤓
Nurunbebiki nursomyurek bende de tam tersi oldu iki kızım da gayet iyiydim. Şuan hamileyim kusmaktan ölüyorum ilaçlarla ayakta duruyorum ve oğlum olucak 💙 hepsi yalan dolan işte.
1erkekkannesiiii nursomyurek kusmaktan mide bulantısından ölüyordum. Ekşi tuzlu aşerdim sürekli. Bel ağrısı bacak ağrısı çektim. Tatlı görünce midem ağzıma geliyordu şeker bile görmek istemiyorum o derece 🥲 Oğlum olacak. Hurafe hepsi herkesin fizyolojik yapısı farklı herkes farklı bisey yaşıyor 😅
2Bebek1Anne nursomyurek kızımda her sabah uykumdan uyanır tuvalete koşardım Oğlumda ise her saniye 🥲🥲
nursomyurek 1erkekkannesiiii çok merak ediyorum cinsiyetini hala öğrenemedik bende işte burada merak ettim sorayım dedim genelde neler olur diye☺️😍😘
nursomyurek 1erkekkannesiiii yarın tam 15.hafta olcak 14+0da doktora kontrole gittim henüz göremiyorum dedi doktorum. Siz kaçıncı haftada öğrendiniz🥰
Gzdmrt2905 nursomyurek henüz daha göremiyorsa kızdır 🤣🤣 benim de göstermedi hala göstermemek te ısrar ediyor 17haftalıkken bir saat uğraştı doktor inatla göstermedi artık %70 kız diyor bakalım diğer kontrol de gösterecek mi 🤣🤣
nursomyurek 1erkekkannesiiii ben ikili testte 12.haftada doktorum dedi ki bacaklarını kapatmış göremiyorum 😂 dedim o zaman kesin bu kız😂
nursomyurek 2Bebek1Anne ay bende cinsiyetini henüz daha bilmiyorum ama her gece 1 kere kalkarım muhakkak 😂
Sevgi18 nursomyurek belim cok agrıyordu hic migde bulantısı yasamadım herkes oglun olur dedi oglum olacak 😂
nursomyurek Gzdmrt2905 ay insallah ya sağlıklı olsun da kız erkek farketmez ama gönlüm kızdan yana hamile anneler dua edin duamız kabul olur inşallah bir kızım olsun🥰😍
1erkekkannesiiii nursomyurek hahahah olabilir erkek daha çabuk gösterir derler ama bilimsel olarak doğru mu bilmiyorum 😂 İnsallah bu gidişte gösterir 🥰🥰
Sevgi18 nursomyurek Bizim oglan 13. Haftada nah actı bacaklarını acaba demeye bırakmadı 😂😂 erkekse gösterir hemen
2Bebek1Anne nursomyurek ama mesela kızımda halsizlik ve baygınlık kusma vardı öyle öğrendim hamileliğimi Oğlumda da bi bulantım oldu yemek yerken ve 1 hafta genitalimde baskı sancı vardı öyle öğrendim