20+6yim bende geceleri kelebek ucmasi gibi hissetmeye basladim. Calistigim icin butun gun ayaktayim hissetmiyorum. Zaten gunduz hareket halinde oldugumuz icin bebisler uyurmus. Yattigimiz zaman harekete gecermis. Hele birde tatli yiyince kipir kipir oluyor. Birde ilk hamilelikte hareketler gec hissediliyormus