burcuozturk Benmde 19 tek ama kızım olucak detaylıda 18 ekimde ama sanmam değişceğini doktor 2 kerede de kız dedi erkek lafı bile geçmedi🧐☺️
CansuDemir Nisam2008 29+1-9= 21 tek, sonuca göre erkek. İlk defa tutan bir şey çıktı 😂 oğlum olcak zaten 35. Haftam bitiyor.
Deletedmom34 Nisam2008 Benim 17 çıkıyor ama kız dediğin doktor 17.haftadayız 😂 Değşşir belki detaylı da 😂
Serpil11 Ben başka bi yönten söyleyim bu 2 li tarama testi raporunda hcg yaziyor o eger 50 binden aşağida cikarsa erkek yuksek cikarsa kiz.benim tuttu😄😄
Handanby Nisam2008 bir de son adet tarihi olmayacak hamile kalınan ay olcakmış bu arada benim tutmadı 😊 çift çıktı ama oğlum olcak