Baymehal benim oglumda öyleydi, dogumdan itibaren çok fazla yerdi yanımdakı dogum yapan anneler çocuklarını bizimkiler hasta mı yemiyorlar diye doktora danışıyorlardı, 7-8 aylıkken 13 kilo olmuştu artık, 3 yaşında şuan çikolata filan yemeye başladıgından , haraket edip koştugu günden kilo verdi boyu uzadı, o yüzden takma çok fazla yemeyincede insan üzlüyor