Senacnl Kızlar 15. Haftam bikaç hafta önce göbek deliğimin içinde yara sanıp yolmaya çalıştığım ama kopmayan birşey fark ettim , et beni olduğunu düşünüyorum aynı şeyi yaşayan var mı
KayraVeAnnesi_06 Senacnl Canım bende de çıktı ama çok küçük nokta kadar iki tane var bende koparmaya çalıştım bilmeden kopmadı duruyor öyle 😬
Kukulikukuli12 Senacnl bence vardı içte gözüküyordu. Göbek şişip de delik büyünce gözükmeye başladı 😆 ben 1 sene önce dogum yaptım mesela suan göbek deliğimde gözükmüyor kayboldu yine 🤭 içe gidiyor benım fikrim