Busra077 Merhaba anneler bir kaç haftaya bebeğimin kıyafetlerini yıkamaya başlıycam ama makinede renk koruyucu mendil kullandınız mı merak ediyorum kullanılmalı mı renkler karışır diye düşünüyorum birde yumuşatıcı kullanmak gerekir mi yardımcı olabilir misiniz 🥰
Mlktnc Busra077 ben ilk yıkarken renk korucuyu mendille yıkadım ama şuan kullanmıyorum. 40 derecede bütün kıyafetlerini birlikte yıkıyorum bişey olmuyor. Yumuşatıcı da bebek kıyafetleri için sağlıklı değil bence
4cocukannesi Busra077 ben normal kullandığım deterjan ve yumuşatıcı kullanmadım benim makinem kısa program 25 dk yıkıyor bitirince deterjansız tekrar yikatiyorum tertemiz oluyor bebeklerim ikiz olduğu için bu şekilde yikatiyorum ütüye yetişemiyorum çünkü
1erkekkannesiiii Busra077 koyu renk açık renk beyaz olarak ayırdım tüm çamaşırları. Havlu ve yatak ürünlerini de ayrıca attım. Mendil falan gerek duymadım unibaby sıvı deterjan ve yumuşatıcı kullandım sonra bi ütü katlama yerleştirme oh ev miss gibi bebiş kokuyor 😂😂 (bebek doktoruna sordum bu arada kullanabilirsiniz dedi. Bide her şeyi 30 da yıkadım. 40da çekiyor bazı kıyafetler)
Alp24677 Busra077 Ben önce makineyi boş çalıştırdım sonra renklileri beyazları ayrı ayrı attım yumuşatıcı kullanmadım sadece durunun doğal granül matiğini kullandım, kokulu deterjan ve yumuşatıcılar bebeğin cildine iyi gelmiyor diye biliyorum
Busra077 Mlktnc anladım teşekkür ederim 🙏🥰bende yumuşatıcıyı iyi bişey olarak görmüyorum ama kullanmassan kıyafetleri sert kalır falan diyorlar anlamadım hiçbişey eskiden yumuşatıcı mı vardı bizim için bile zararlı yumuşatıcı ama bilemedim bilende konusuyor bilmeyende işte 🤦♀️
1prensannesi__ Mlktnc Renk geçişi filan oldu mu hiç canım? Kıyafetleri yikamistm ama yeni aldığım bi kaç şey var ama çamaşırlar az makinemde büyük bir atayım diyorum koyu renkli beyaz nohut penye battaniye vs
nnnaaz Ben mendil kullanmadım yumuşatıcı kullandım narin ayarında 30da yukadım 3 makina yıkadım beyazlar açık ve koyu renkler 🙈
Busra077 nnnaaz bende öyle çok iş çıkarmış olur muyum dedim koruyucu daha mı hem güvenilir dedim ama kararsız kaldım büyük ihtimal böyle yaparım bende teşekkür ederim🙏😍
Musicteacher Busra077 hiç bir çocuk doktoru Yumuşatıcı önermez. Kimyasal sonuçta. Cocuk deterjanı kullnıpta Yumuşatıcı kullanmak mantıksız zaten. Ayrıca alerji de yapabiliyor. Uzun programda 40 derecede yıkayın yeterli olur
Busra077 Musicteacher kesinlikle bende öyle düşünüyorum ama yanlıs anlatmadım umarım çocuk yumuşatıcıları var ya onlardan bahsettim ama ben onu da kullanılmaz diye düşünüyorum kullananlarda çamaşırlar sertleşir falan dediler kafam karıstı ilk bebek olunca insan şaşırıyor ne yapacagını 🤦♀️
Busra077 Cansu355 evet o yumuşatıcı için sormuştum zaten ama bilmiyorum ki bende tecrübeli kullananlar var mı diye burdaki annelerden yardım almak için sordum kafalar karışık 🥰🤦♀️
Busra077 Cansu355 o bile ayrı bi sıkıntı oluyor biz annelere ben duru alayım diye düşünüyodum sanki değişti dalin granül alıcam galiba sıvı deterjanda kullanmak istemiyorum granüller daha saglıklıdır heralde ☺️
Busra077 1erkekkannesiiii ay bubyorum bana bi iyi geldi sanki😂doktorada sorulduysa demek ki kullanılabilir bende 30 derecede yıkamayı düşünüyorum 40 bencede zarar verir çeker falan bişey olur mazallah😂teşekkür ederim bu arada ♥️
1erkekkannesiiii Busra077 Aldığım kıyafetlerin yıkama seçeneği de hep 30 canım valla 30da yıkadım mis gibi bisey olmadı. Kokusu cok cok ağır değil benim de eşimin de alerjisi var bizi rahatsız etmedi denendi onaylandı 😁😁 Doktora sormadan tuvalete gidemez oldum herkes benimle dalga geciyor ama napalım ilk bebişimiz endişe ediyoruz 😃😃
Busra077 1erkekkannesiiii oh mis o zaman rahatlamışsınızdır darısı bize ben daha başlamadım bakalm bi kaç haftaya inşallah😍en iyisini yapıyoruz doktora sormakla bende bazen saçma sormayayım falan diyorum ama başka türlü içim rahat etmiyor birde dediğiniz gibi ilk bebek olunca baya bi tereddütte kalıyoruz malesef 🥰birde herkes bişey söylince
Bbhr0_ Bence deterjan olarak içerigi temiz şeyler alın örnegin baby’s green yada green clean ,sonett,siveno ben çok araştrdım uni baby yada diger markaların içeriği temiz değil
Mlktnc 1prensannesi__ Hiç birine birşey olmadı ama mesela beyazla siyah gibi tam zıtları da aynı makineye atmadım..
1erkekkannesiiii Busra077 aynen canım valla insan özeniyor 🥰 Allah kolaylık versin inşallah hemen biter benim 2 gün sürdü belim koptu valla Allah çabucak bitirmeyi nasip etsin 🫶
Busra077 1erkekkannesiiii ay amin inşallah teşekkür ederim ♥️🥰 bakalm benim kaç gün sürecek 😂sağ salim kucagımıza alalım inşallahta bunlar güzel yorgunluklar tabi 🤲🥰