Tubatgn benim iki adet kürtajım var ama sanki kürtajdan sonra göbeğim büyüdü hep adet olcakmış gibi bi şişkinlik var iç karnım küçük mü acaba? Çünkü hamile kalırsam eğer bu kez çok uzun bir süre saklamak istiyorum ne zaman bebek ben burdayım der acaba 😌