40+5 te spinal sezaryen oldum kızlar evet başlıkta da dediğim gibi inanılmaz dogum fobim vardı hem normal hem sezaryen ama herşey geçiyormuş dedikleri bu olsa gerek iğneden korkan ben oldukça soguk kanlı bi şekilde dogum yaptım tek odaklanmanız gereken şey bebeğinizi sağlıkla kucağınıza almak olsun cünkü dogum süreci boyunca ister istemez stres gerginlik üst düzeyde oluyor. Kendinizi benim gibi germeyin rahat olun inşallah sizde kavuşursunuz bebeğinize cok güzel bir duygu 🥰 uygulamayı silmicem kidse geçtim ama burdan da fikir alışverişlerine devam🤭😘