ikikizannesi__ Pelinglmez95 evimiz dublex olduğu için kamera almıştım çok işime yaradı. Şimdi 2.ye hamileyim telsiz aldım bu sefer büyük kızımla ilgilenirken vs telefondan gözleyemem diyerek bitanede işimi gorevek ucuz yollu bir telsiz aldım dolap uygulamasindan