yagmur089 Kizalar ikindin basladi agrim boyle ara ara giriyir bazen siddetleniyir bazen adet sancisi gibi snra hafifliyor aceba ne olabilir suan 7 haftaligim boyle yasayan varmi normalmi bilemedim
Zeynep29 yagmur089 Valla canım bende ilk zamanlar çok ağrı yaşadım hamileliğimde hatta korkuyordum yani o kadar ağrım oluyordu suan 29+5 haftalık hamileyim normal yani ama diyorsan fazla ağrım var bi doktora danış
Gulsengulsen yagmur089 kasıklarda ağrı oluyor benimde oldu doktor normal dedi. Eğer sık sık adet sancısı gibiyse erken doğum düşükyen şüpheleniypeuz dedi tabi düşükte kan da geliyoe aşırı sık değilse endişelenme ara ara olur. Yine de doktoruna sor tabi
Aselsmoms yagmur089 bebek yerleştiği için yerleşme ağrısı olabilir canım ama yine de muayene ol doktora görün düşük tehlikesi felan varsa Allah korusun ilaç verir
yagmur089 Zeynep29 yok o kdr agrim yok da ara ara giriyor bugun baya cok ayakta kldim ondan olabilir siddetlenirse gidiyim mi
yagmur089 Zeynep29 masallah inşallah bende su bir ayi da atlatsaydim gerci erken digum riski de cok kötü
yagmur089 meryemtaner ya oyle tabi de size sormak istedim simdi oraya gitcen bsy yok diyip yollucaklar en azindan tecrubeli anneler vardir diye sormak istedim oyle cok agrim yokda ara ara giriyor
Rapunzel3846 yagmur089 olabilir canım bir de artık havalar serinliyor,çorapsız dolaşma evde,üşütüyorsundur,hassasiyetin artacak bundan sonra ona göre dikkatli yaşa😚