Tanembebek5 Kızlar 7 haftalık hamileyim. Çok kötü sol kasığım ağrıyor. Bugün çok kötü sinirlendim bir tartışma yaşadım. İnşallah bebeğime bir sey olmamıştır. Kadın doğum hastanesinin aciline gitsem bakarlar mı? Korkuyorum açıkcası şuan
Der_0 Tanembebek5 canım o haftalarda normal ağrı olabilir kanaman lekelenmen yoksa endişe etme kendini de kasmış olabilirsin o yüzden şiddetlenebilir endişelenme yine de içine sinmeyecekse git tabiki
Tanembebek5 Der_0 kanama vs yok kuzu zaten lekelenmem de iğne olmama rağmen devam ediyor. İnşallah çocuğun kalbi vs durmamıştır çıldırdım resmen sinir krizi geçirdim korkuyorum şuan birden kasıklarım ağrıyınca. Dua et canım inşallah bir sey olmamıştır 😢