AngeL- 30+3 TE netliklerimle geldim , en büyük kafa karışıklığı 0-3 ne kadar almak gerektiği. Benim bebeğim Aralık sonu doğacak. Yenidoğan olarak bir tane 5 li takım aldım kalanlar 0-3/3-6 .Zibinlari da 0-3 /3-6 olarak aldım ama çoğunda bedenler birbiriyle aynı nerdeyse .yeğenimin kıyafetlerinden de aldığım için çok kıyafet alışverişi yapmadım 0-3 adına . Ama listem şöyle
6 tane zıbın 0-3 (uzun kollu)
6 zıbın (-3-6 kisa kol -sifir kol)
4 tane alt üst takım (0-3 )
3 tane tulum
1 tane 5 li hastane çıkışı (yenidoğan)
2 alt üst takım (3-6)
2 tulum (3-6)
1 penye,1 triko,1 pazen battaniye
20 ağız mendili
2 tane muslin
10 çorap ( hediye gelenler dahil )
**Bebeğiniz hızlı gelişirse 0-3 ler çabuk küçülür elinizde 3-6 için birkaç takım olsun . Birde alt üst takımların altı ya da tulumlar patiksiz olsun boyları uzadiginda.kullanabilirsiniz. patikli olursa mecbur küçülüyor ya kesip kullanacaksınız ya da kaldıracak siniz.Tulumdan ziyada alt üst takım öneririm .Alt ya da üst tek parça kirlenirse değiştirirsiniz ama tulumu komple değişmemiş gerekiyor . Bir de bezlerken sadece altı çıkarmak daha pratik tulumda çocuğu komple soyuyorsunuz.
*Kış bebegiyse kurutma sorununuz varsa günde 2 kere kıyafet değiştirip kaç günde bir makine calistiracaginizi ve çamaşırın ne kadar sürede kuruyacagini hesap edip takımları ona göre alın. Toplamda 10-12 takım olsa tulum dahil 0-3 ve 3-6 olarak bence yeterli