merveaazz Kızlar bebeğimin kilosu önden gidiyor. Kış bebeği olacak bir de. Alacağım tulumları 0-3 mü yoksa 3-6 mı almalıyım? Hiç 0-3 tulum almadım
Bebekdelisi merveaazz tulum cok alma canın hemen büyüyor ayaklar ufak gelıyor buyuk alsan ayaklar salanıyor boydan olmuyor 2 tane yeter bence
Nazendehanim merveaazz önden gidiyorsa bence bir tane al ,benim normal ona rağmen 1 tane hatira kalsın diye alacağım
merveaazz Bebekdelisi o zaman yenidoğana 3-6 almam daha mantıklı sanki. Hem alttan da kat kat giyecek hem çabuk büyürse giyemez olur
Bebekdelisi merveaazz ben bugun 2 atım ↉ aldım 1 hastane cıkııs gerı 3/6 alıcam kat kay cok gıyemez ilk zaman genelde emzır gaz çıkar yatır battanıye sar olur caım