Gamzerk0 Kızlar ilk gebeligim şu iki üç gündür nadir hissediyorum bugünde sanki içimde bazen balon patlar gibi hissettim hareket ediyor bana mı öyle geliyor ? Sizlerde hissedemediginiz zamn oluyor mu
Ebrumurat123 Gamzerk0 20+5 im bazen gündüz hiç kıpırdamıyor aklım çıkıyor ama gece yatağa yatınca hissedince rahatlıyorum gündüz bizim hareketlerimizden dolayı sallanıp uykuya daliyormus öyle okudum