Bezelyem15 Detaylı ultrason için hangi doktora ya da hastaneye gittiniz? Gidenler ya da gitmeyi düşünenler yardımcı olursa çok sevinirim
Elyesa Bezelyem15 ben Ece Öcal hanım a gitmeyi düşünüyorum çok beğeniyorlar ilgisini ve bir saate yakın bakıyormuş bebeğe
Sude_95 Bezelyem15 ben Dr mehmet irfan Külahçıoğluna gittim çok memnun kaldım diyarbakırda oturanlara tavsiye ediyorum
Sude_95 Bezelyem15 Bir saate yakın ilgilendi ve bebeğin beynini kalbini böbreklerinin inceledi aklımda takılan tüm soruları cvpladı işinde başarılı ve sürekli ulaşabileceğimizi dile getirdi Hiç bir perinatolog saat kaç olursa olsun bana ulaşabilirsiniz demez.
Bguzeel Elyesa Haziran ayında gittim kendisine evet oldukça memnun kaldım 😊 okadar detaylı baktı ki inciğine cıncığına ve tekrar tekrar aklında soru işareti kalmasın diye
Ulkuckl Ben Ece hanıma gittim yaklaşık 3,5 saat sürdü çocuğun duruşunda ve hareketliliğinden hiç bıkmadan usanmadan ilgilendi çok memnun kaldım
Melekveprensi Ben İrfan hoca ya gittim Çok memnun kaldım Eğer her detayı öğrenmek istiyorsan git derim işinde ne kadar iyi olduğunu görürsün