Yeliz- peki gitmesek nolur ki benim de dedi her hafta seni görücem ama gitmedim ben bebek hareketli takip ediyorum yani onun dışında ne gerek var diyorum ha tabi yürüyorum merdiven çıkıyorum hurma ve papatya çayı da içiyorum dr önerdiği gibi squat da yapıyorum bilemiyorum gitsem mi