alyabebek23 Kızlar 19 haftalığım tetanoz asısı oldum 3 gün banyo yapılmamalı gibi bir söylenti var doğru mu sizler yaptınız mı önerileriniz nedir
Fundayakut alyabebek23 Ben 2 dozumu da oldum olduğum günlerde duş aldım yani hemşirem bana alabilirsin bir sorun olmaz demişti olmadı da hatta iyi geldi ılık suyla duş almak